یاد مدرسه غیردولتی دانشمند (شهرک غرب) بخیر

یاد مدرسه غیردولتی دانشمند (شهرک غرب) بخیر

این جانب عباسعلی سامانی برای مدت هفده سال یعنی از سال تحصیلی 74-1373تا پایان سال تحصیلی 90-1389 در مدرسه ی راهنمایی دانشمند به تدریس درس علوم تجربی اشتغال داشته ام .در این مدت نه چندان کم، افتخار خدمت به تعداد زیادی ار دانش

آموزان این مدرسه نصیب من شده است . طبعا اشخاصی که در این مدرسه تحصیل کرده اند خاطرات تلخ و شیرینی از مدرسه و
دوستان و مسولان مدرسه دارند که می تواند دارای نوستالوژی خاصی برای همه ی این جمع دوستان قدیمی مدرسه راهنمایی
دانشمند باشد .به همین جهت از افراد دانش آموخته ی این مدرسه که اینک در هر کسوتی قرار گرفته اند خواهشمند است جهت هر چه پر بار تر شدن این وبلاگ هرگونه ای خاطره ی خود را در قسمت " نظر " درج نمایند تا در کمترین فرصت با نام خود آنان ثبت گردد. در ضمن اگر دوستان گرامی عکس یا فیلمی از خاطرات مدرسه دارند می توانند به ایمیل این جانب به نشانی samani494@gmail.com ارسال نمایند تا در اختیار همه قرار گیرد .
با تشکر و با صمیمییت/سامانی












day93

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ
در درس زبان آقای نخستین رو جا انداختین و در درس دینی آقای فتحی رو آقای نخستین مرد شریفی بود  .یادش بخیر .

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

جناب آقای علی پور از تذکر بجای شما ممنونم . دو  مورد  یاد  شده مورد اصلاح شد . 

به راستی که آقای نخستین مرد شریفی بود هرجا هست سلامت باشد .

جناب فتحی هم که  ادامه تحصیل داد و دفتر  ازدواج و طلاق دایر کرد . 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

+ نوشته شده در  سه شنبه دوم دی ۱۳۹۳ساعت 20:55  توسط عباسعلی سامانی |  آرشیو نظرات
سلام کاوه جان چقدر دلم تنگ شده برات داداش چجوری پیدات کنیم؟

+ نوشته شده در  سه شنبه دوم دی ۱۳۹۳ساعت 20:48  توسط عباسعلی سامانی |  آرشیو نظرات
سلام جناب استاد سامانی عزیز

وقتی عکس شما رو دیدم در وبلاگتون بسیار خوشحال شدم 
شما جزء معدود معلم های زندگیم هستین که دوستشون دارم اگر خاطرتان باشد من در سال 73  تازه از کشور آلمان به ایران بازگشته بودیم و هنوز کمی با فارسی مشکل داشتم   که در مدرسه فوق ثبت نام شدم بدترین دوران زندگی من تا به حال اون دوران مدرسه دانشمند  بوده اما شما جزء معدود افرادی بودید که دوستتان داشتم  امضاء بامزه شما هنوز یادمه و طرز نوشتن عجیب برعکس اگر اشتباه نکنم
به لطف ....... تصمیم گرفتم وکیل بشم تا بتوانم حق کودکان و دانش آموزان  مظلوم را بگیرم که الحمدالله به لطف خدا و تلاش خودم توانستم به هدف خودم برسم و امروز وکیل دادگستری هستم .
استاد از خودتان بگید اکنون چه میکنید؟
آیا فرزند  دارید؟
کجا ساکن هستید ؟خیلی دوست دارم ببینمتون  راستی چه جوری میتونم با حسن حدادی و کاوه قره داغی و ... دیگران لینک شوم ؟
البته ما تو وایبر یک گروه درست کرده بودیم که بیشتر بچه ها در آن ادد بودن اما متاسفانه وایبر  خیلی ها رو اسپم شناخته و آنها را حدف کرده به زودی تو واتس آپ این گروه را ایجاد میکنیم .
در ضمن آدرس سایت من www.wakilmodafe.com می باشد . 

 

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

سلام بر جناب آقای سروش علی پور عزیز

وکیل محترم 

از ارتباط شما با وبلاگ خوشحال شدم و خوشحال تر از این که می بینم با تلاشو کوشش خود به آرزوی شغلی که داشته اید رسیده اید .

شغل شریف شما بسیار حساس است امیدوارم با اتکال بر خداوند منان همیشه در گرفتن حق مظلوم از ظالم موید و پیروز باشید . در ضمن ایمیلی هم خدمت شما ارسال کرده ام که حاوی گپ بیشتری است . 

با تشکر/سامانی 

♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂♂

+ نوشته شده در  سه شنبه دوم دی ۱۳۹۳ساعت 20:27  توسط عباسعلی سامانی |  آرشیو نظرات
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۶
  • ۲۲۰ نمایش
  • عباسعلی سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی